Koosa lasteaia päevakava

SÕIMERÜHMA LAPSED (Mesilased)
 07.00 – 08.30       Laste vastuvõtt
 08.30 – 09.00       Hommikusöök
 09.00 – 09.15       Hommikuring
 09.15 – 10.15       Õppetegevused
 10.30 – 11.30       Õuesolek
 11.45 – 12.00       Lõunasöök
 12.30 – 15.30       Puhkeaeg (lõunauinak); ärkamine ja riietumine
 15.30 – 16.00       Õhtuoode
 16.00 – 18.00       Vaba tegevus, kojuminek

AIARÜHMAD (Liblikad, Lepatriinud)
07.00 – 08.30       Laste vastuvõtt
 08.30 – 09.00       Hommikusöök
 09.00 – 09.15       Hommikuring
 09.15 – 10.50       Õppetegevused
 10.50 – 12.00       Õuesolek
 12.00 – 12.45       Lõunasöök
 12.45 – 15.30       Puhkeaeg (lõunauinak); ärkamine ja riietumine
 15.30 – 16.00       Õhtuoode
 16.00 – 18.00       Vaba tegevus, kojuminek

Koosa lasteaia moto

„Iga laps on eriline, iga pere oluline”

Õppekasvatustegevuse aluseks on lasteaia õppekava, mis on koostatud alushariduse riiklikku õppekava järgides. Laste elu ja tegevus kõikides vanuserühmades toimub kindla päevakava alusel.
Õpetamine toimub projektõppe meetodil. Projektõppe teema seob kõik erinevad valdkonnad ühtseks tervikuks. Projektõppe erinevate moodulite lõppedes teevad rühmad oma tegevustest kokkuvõtte, millega saab teistele tutvustavad õpitut, kogetut, avastatut ja loodut.

Õppe- kasvatustegevuse eesmärgid:

Toetada laste kehalist, vaimset ja sotsiaal- emotsionaalset arengut, et kujuneksid eeldused igapäevaeluga toimetulekuks ja elukestvaks õppimiseks.

Selleks:

  • laps omandab eakohasel tasemel põhiteadmisi, -oskusi ja –vilumusi, tahab õppida, uurida, esitada küsimusi, avastada ja katsetada;
  • laps tunneb mängust rõõmu ja õpib mängu käigus probleeme lahendama ning jõudma mängukaaslastega kokkuleppele;
  • laps omandab teadmisi koduvalla elust ja loodusest;
  • laps on kehaliselt aktiivne ja tal on väljakujunenud arusaamad tervise hoidmise tähtsusest;
  • lapse arengut toetab lasteasutuse personali ning lastevanemate koostöö.

Koosa lasteaia dokumendid

Koosa lasteaia arengukava aastateks 2021-2024 leiab siit: Arengukava.